Kinkygirl Jasmin (Roe.) – Geleenstraat 23k05 – Den Haag

Bloedmooie lange kinky uitziende dame van begin 20 tot midden 20 schat ik. Aantal tatoo’s die ik niet storend vond, eerder stoer. Knap gezicht en volle lippen ze deed me even aan Tombraider A. Jolie denken. Zongebruinde huid, mooie C-cup en een topbody, oftewel toplooks. Herkenbaar aan zwarte naambordje in haar raam. Kan soms met andere (vriendinnen) in het raam staan te praten. Heeft nu nog kleine kamer beneden, maar al aardig wat toys en ze is de kinky scene nog aan het leren, ook via de andere kinkygirls in het pand zoals Stella, Julia, Mrs. Denise, Mrs. Jennie etc. Jasmin geeft zelf gelukkig de voorkeur aan een erotisch kinky spel.

Ik ben nu paar keer bij haar geweest en ik zie langzaam progressie. Ze kan soms even afwezig lijken omdat haar telefoon wel soms nog wat voorrang krijgt, maar daar zie ik ook verbetering in. Ze zoekt steeds meer oogcontact tijdens het spel als je je durft open te stellen en te tonen aan haar. Fisting vindt ze opwindend en ze heeft een prima techniek en ook het tepelspel met tong, tanden, vingers, nagels of radarwiel, tepelklemmen weet ze al opwindend te spelen. Haar beffen is een traktatie en ook met de strap on kan ze aardig op weg. Binnenkort is ze op vakantie, en als ze terugkomt als Stella (Bulg.) ook weer terug is van vakantie staat een lesbi kinky trio op de grote prachtige kamer van Stella op mijn wishlist. Jasmin heeft de looks en skills om een goede kinkygirl of soft Meesteres te worden als ze zich echt wil ontwikkelen en de klant centraal zet en ook plezier in het spelletje wil krijgen en geven.