Review: Daria (Roe.) Hunsestraat 37 boven – Den Haag

Deze kinky uitziende en slanke goodlooking Roemeense brunette triggerde mij door haar SM uitstraling boven in de erker, op de 1e verdieping van dit redlightdistrict pand in Den Haag. Bij binnenkomst vriendelijk, doch zakelijk en in prima Engels sprekend, maakte ze direct duidelijk wat de tarieven waren, en dat was gewoon het standaard verhaal, 30 minuten 100 Euro etc. Ik kwam op een kleine maar schone en moderne kamer met een 1-persoons bed met wandspiegel, dat is altijd wel even lastig voor een spel, maar goed. Veel toys aanwezig. En Daria was gehuld in een leren broek met zwarte laklaarzen en een kinky lakbody. Goede SM uitstraling en ze speelde op zich best leuk. Goed oogcontact, goede poses nam ze zelf aan tijdens het spel, wat sommige Meesteressen nog wel eens vergeten, terwijl ik visualiteit in een spel qua energie ook erg belangrijk vindt. Mijn tepels werden goed getest en ook een licht CBT. Ook de anale handelingen voerde Daria op zich goed uit, tot een geile fisting. Wellicht was het tempo wat rap, maar een nagesprekje was geen probleem. In de auto op weg naar huis had ik een dubbel gevoel. Qua looks, uitstraling, poses in het spel zag ik een zeker talent echter mijn gevoel zei me dat het een dame was die er nog te zakelijk in zat en door wat ze vertelde in het nagesprek kreeg ik de indruk dat ze niet bezig was om haar talent verder te ontwikkelen qua spel. Aan de andere kant vond ik het naar meer smaken, dus zat er maar 1 ding op. En dat was haar om een 2e x te bezoeken. En zo gezegd zo gedaan ca. 2 weken later.

Ze herkende mij en was vriendelijk, maar er zit een zoor lichte kilheid in haar als persoon. En de sessie werd minder dan de 1e x, meer zo van, nou je bent terug dus je vindt me goed dus ik doe even dezelfde handelingen en dan heb ik er een klantje bij. Toen ik subtiel tijdens de sessie als slaaf in het spel om een erotische beloning vroeg, wetende dat Daria ook als raamdame gewone erotische dienstverlening doet, wat haar oorspronkelijke werk is, en gezien de sterke terugloop van klandizie in de Geleenstraat-Hunsestraat je dat als vrij nieuwe jongedame wel moet doen om de hoge huur nog een beetje te kunnen opbrengen, werd dat bits (welliswaar in de rol van Meesteres) afgekapt. Geen enkele vorm van erotische handelingen was mogelijk als slaaf. En tijdens deze sessie had Daria ook schijnbaar voorgenomen om vrijwel de hele sessie te praten tegen mij, in de rol van Meesteres, maar dat maakte het spel ongeloofwaardig en de rol van haar als Meesteres ook. Het leidt enorm af en irriteert ook omdat je dan never in een geile flow en sfeer komt, omdat je steeds op haar woorden moet concentreren om de juiste antwoorden te geven. Ook nu was het tempo weer behoorlijk rap en was het meer een opeenstapeling van SM handelingen met haar streng toesprekend tot haar slaaf. Afijn, het talent wat ik de vorige zag was nu ver te zoeken. Nee SM is voor Daria een welkome uitbreiding van haar dienstverlening om in haar ogen zo ‘gemakkelijk’ extra inkomsten te genereren. Jammer maar veel dames van de nieuwe generatie verdiepen zich nu eenmaal niet in wat klanten willen of zoeken, of willen niet leren en investeren in kwaliteit van een spel, waarmee je juist aan goede klantenbinding kan doen zodat je op langere termijn meer inkomen genereert. En zo zal de klant je nooit als Meesteres of goede kinky girl serieus nemen, want je blijft je als klant sterker voelen dan haar, of erger nog, je gaat je irriteren tijdens het spel. Voor mij geen herhaling meer. PS. Daria werkt met name overdags tot ca. 17 of 18 uur, in de avond zit hier al jaren een andere wat oudere Roemeense brunette en Meesteres, Andrea genaamd.